Založ si blog

NAOZAJ nemôže VAJCE učiť SLIEPKU?

Blíži sa krásny sviatok. MEDZINÁRODNÝ DEŇ DETÍ. Preto symbolicky pripíjam na ich zdravie. Želám im rodičov, ktorí by sa k nim dokázali priblížiť do takej miery, aby vedeli rozvíjať ich potenciál a aby ich dokázali motivovať na ceste k cieľu. Rodičov, ktorí nechcú všetko urobiť za nich a obrať ich tak o pocit z dobre vykonanej práce a následne aj vlastného uznania za to, že to dokázali samé. Rodičov, ktorí pri svojej výchove nepoužívajú zákazy, príkazy či tresty. Želám im rodičov, ktorí pochopili, že už žijeme v inej dobe, a preto je viac než nutné, aby sme sa učili aj od svojich detí. Želám im rodičov, ktorí nezabudli v tomto šialenom tempe dnešnej doby na krásne teplé ľudské slovo, pohladenie, ale aj pochopenie pri akomkoľvek životnom zakopnutí. Za seba môžem povedať, že v tomto pretechnizovanom svete by som sa bez pomoci mojich synov cítila stratená. Mobil, Tablet, Messenger, Whatsapp, Viber, Facebooky, Notebooky a iné booky… Kto to kedy videl? Žijem vôbec na Slovensku? Našťastie mám pod nosom Vysoké Tatry a tie mi vždy potvrdia, že áno. Beriem to však ako výzvu. Chcem ísť stále dopredu, lebo viem, že môj duch tak ostane svieži a s ním aj ja. Žeby kúsok ženskej márnivosti? Ďakujem Vám detičky moje. Ale neprivlastňujem si Vás. Viem, že nie ste mojim majetkom iba preto, že ste sa mi narodili. Z hĺbky svojej duše si želám, aby ste sa v mojej prítomnosti cítili slobodní. ❤️❤️

Foto by Tomáš Sentpetery, rok 2013 (uverejnené so súhlasom autora)

DOJATIE je nádherná energia

09.12.2022

Pred pár dňami som bola na krste detskej rozprávkovej knižky. Bola to pre mňa krásna chvíľa a som vďačná svojej priateľke Katke, ktorá mňa aj môjho vydavateľa na túto akciu pozvala. Knižka „Dve vianočné tajomstvá“ z pera spisovateľky Zuzany Kubašákovej je poetická veršovaná rozprávka. Jednu som si kúpila aj keď som už „veľká“ a hneď večer [...]

Pán Sapatrí

30.11.2022

Už ste sa s ním stretli? Alebo ste ho niekde videli, či o ňom aspoň čítali? Ja sa s ním stretávam často. No len v komunikácii. Tak sa to udialo aj na besede v knižnici P. O. Hviezdoslava v Prešove. Dostala som otázku: „Aký je tvoj názor na to, ak ľudia vo svojom živote dodržujú isté pravidlá, podľa ktorých sa riadia a robia to iba preto, že sa to tak patrí?“ [...]

Dáte si lichôtku alebo kompliment?

12.10.2022

Ženy s nízkym sebavedomím (a verte, že ešte stále ich je nepreberné množstvo) nevedia prijímať komplimenty. Tu je situácia zo života: Neskoro večer tankujete benzín do svojho štvornohého miláčika. Muž pri pokladni vás s úsmevom osloví a povie: „To som nevedel, že tak neskoro večer tankujú také krásne dámy.“ Aká je vaša reakcia? Ten je ale dotieravý! Asi [...]

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 23919x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie