Založ si blog

Archív: jún, 2022

Ľútosť

Táto záludná emócia je v živote človeka často prítomná. Prečo záludná? Mnohí si totiž myslia, že keď niekoho ľutujú, tak sú dobrí, citliví a zbožní. Ale akí by boli, keby nebolo koho ľutovať? V praxi to vyzerá asi takto. „Chudáčik môj, tak mi je ťa ľúto! Život je poriadne krutý a nič s ním neurobíš. No poď, ja ťa poľutujem, som predsa dobrá!“ […]

Pokračovanie článku

Očakávania

Niekedy dávno som poznala len jednu stranu očakávaní. Tú negatívnu, ktorá mi prinášala samé sklamania. Čakanie na lásku, čakanie na to, že sa nájde niekto, kto ma urobí šťastnou a splní všetky moje túžby. Očakávala som, že niekto prestane piť alebo nevhodne podnikať… Nič z toho sa nestalo. Odpozorovala som, že očakávať niečo od druhého je dosť riskantné. […]

Pokračovanie článku

Svetská krása

Tento príspevok je venovaný ženám zrelým alebo tým, ktoré sa boja dozrieť. Zámerne som nenapísala zostarnúť. Pretože zostarnúť ešte neznamená dozrieť. V mojom ponímaní môže byť aj zrelá žena obdivuhodná a žiadaná, ak má odvahu byť sama sebou a je pre ňu úplne prirodzené, že to dopraje aj ľuďom vo svojom okolí. Pretože ak je sama sebou, už nemusí […]

Pokračovanie článku
Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Podplukovník Gregor:  Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

ONLINE: Rusi tlačia na celú frontovú líniu, aby zabránili Ukrajine chopiť sa iniciatívy, tvrdia analytici

ONLINE: Rusi tlačia na celú frontovú líniu, aby zabránili Ukrajine chopiť sa iniciatívy, tvrdia analytici

27.07.2024 07:10

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 26533x
Priemerná čítanosť článkov: 1769x

Autor blogu

Kategórie