Založ si blog

Dáte si lichôtku alebo kompliment?

Ženy s nízkym sebavedomím (a verte, že ešte stále ich je nepreberné množstvo) nevedia prijímať komplimenty. Tu je situácia zo života:

Neskoro večer tankujete benzín do svojho štvornohého miláčika. Muž pri pokladni vás s úsmevom osloví a povie: „To som nevedel, že tak neskoro večer tankujú také krásne dámy.“

Aká je vaša reakcia? Ten je ale dotieravý! Asi si vypil… Čo ma tu obťažuje, kto je zvedavý na jeho sprosté reči… Budem radšej ticho – ktovie, čo sa z neho vykľuje…

Väčšina žien nevie prijímať komplimenty a považuje ich za dotieravosť. Duševne zdravá a zdravo sebavedomá žena však vie, že je krásna, a preto je pre ňu prirodzené, že to vidia aj iní. Taká žena sa usmeje a rozvinie ľahký dialóg na ľubovoľnú tému. A nielen to! Ona vie rozoznať, či ide o lichôtku alebo kompliment. Viete, aký je medzi nimi rozdiel?

Túto príhodu nájdete aj v mojej knihe Obdivuhodná žena.

Prajem vám deň plný príjemných úsmevných príhod 🙂

Viktória

P.S.: Knihu Obdivuhodná žena môžete mať do 15.10. s DOPRAVOU ZADARMO + venovaním za 8 Eur. Ak ju chcete mať aj vo svojej osobnej knižnici, napíšte mi do správy. 📩🛒

Príjemné posedenie s knihou, koláčom a kávou (aj výhľadom).

Foto: Viktória Sentpétery

DOJATIE je nádherná energia

09.12.2022

Pred pár dňami som bola na krste detskej rozprávkovej knižky. Bola to pre mňa krásna chvíľa a som vďačná svojej priateľke Katke, ktorá mňa aj môjho vydavateľa na túto akciu pozvala. Knižka „Dve vianočné tajomstvá“ z pera spisovateľky Zuzany Kubašákovej je poetická veršovaná rozprávka. Jednu som si kúpila aj keď som už „veľká“ a hneď večer [...]

Pán Sapatrí

30.11.2022

Už ste sa s ním stretli? Alebo ste ho niekde videli, či o ňom aspoň čítali? Ja sa s ním stretávam často. No len v komunikácii. Tak sa to udialo aj na besede v knižnici P. O. Hviezdoslava v Prešove. Dostala som otázku: „Aký je tvoj názor na to, ak ľudia vo svojom živote dodržujú isté pravidlá, podľa ktorých sa riadia a robia to iba preto, že sa to tak patrí?“ [...]

Všade dobre, doma najlepšie

27.09.2022

K Anglicku, k Londýnu, ale aj k anglickému vidieku mám osobitný vzťah. A nielen preto, že tam žije môj syn. Už v mladosti som mala rada tvorbu Aghaty Christie, hlavne jej zaujímavé psycholigické príbehy, ku ktorým neodmysliteľne patrí aj zvláštna postavička detektíva Hercula Poirota. Jej príbehy sa väčšinou odohrávali v Londýne a v blízkom okolí. Obdivovala som z [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 23416x
Priemerná čítanosť článkov: 1561x

Autor blogu

Kategórie