Založ si blog

Archív: august, 2022

POCIT ŠŤASTIA

Máte aj vy miesta, kde radi chodíte aj opakovane? Kde zažívate povznesený pocit ľahkosti bytia? Kde chvíľu nič nemusíte? Kde môžete ísť aj sami, pretože vás už poznajú a tak tam idete akoby ste išli domov? Jedno z takých miest je pre mňa Rozhľadňa Monte Mory na Štrbskom Plese. Cítim tam o niečo redší vzduch a ten mi robí dobre. Krásne výhľady z každej strany, no […]

Pokračovanie článku

VÝKON A POKOJ

Tak ako je deň aj noc musí byť VÝKON aj POKOJ. Táto zmysluplná veta z čista jasna vhupla do mojej hlavy pri východe slnka. Veľmi ma potešila a pochopila som, aký má pre mňa zmysel. Moja posledná plánovaná beseda pred dovolenkovou sezónou bola v knižnici v Banskej Bystrici. Pochopila som, že už mám oddychovať, pretože neprišiel nikto. Ako sa vraví, ani noha! Niekedy v […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 26523x
Priemerná čítanosť článkov: 1768x

Autor blogu

Kategórie