Založ si blog

Archív: september, 2022

Všade dobre, doma najlepšie

K Anglicku, k Londýnu, ale aj k anglickému vidieku mám osobitný vzťah. A nielen preto, že tam žije môj syn. Už v mladosti som mala rada tvorbu Aghaty Christie, hlavne jej zaujímavé psycholigické príbehy, ku ktorým neodmysliteľne patrí aj zvláštna postavička detektíva Hercula Poirota. Jej príbehy sa väčšinou odohrávali v Londýne a v blízkom okolí. Obdivovala som z […]

Pokračovanie článku

Poznáte rozprávku o 3 grošoch?

Príspevok je reakciou na komentáre predchádzajúceho príspevku Prečo je dôležité hľadať svoje korene. Poznáte rozprávku o troch grošoch? Ak nie, tak si ju vygúglite. Ja si z nej vyberiem len toto. „Keď sa kráľ zadivil, ako je možné vyžiť z troch grošov, človek mu povedal: Prvý groš vraciam svojim rodičom, druhý požičiavam svojim deťom a z tretieho […]

Pokračovanie článku

Prečo je dôležité hľadať svoje korene

Už dlhšiu dobu mi môj syn dával najavo, že mu niečo chýba. Nevedel presne definovať čo, preto ma to súčasne mrzelo aj rozčuľovalo. Keď sme sa na pár dní vybrali do Budapešti, prišiel na to.“Mama veď Ty si mi neodovzdala svoju maďarskú časť!“ Áno, koluje vo mne maďarská krv. Po otcovi, ku ktorému mal môj syn krásny vzťah. Ale nejako v tom rýchlom […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24211x
Priemerná čítanosť článkov: 1614x

Autor blogu

Kategórie