Založ si blog

Archív: máj, 2022

NAOZAJ nemôže VAJCE učiť SLIEPKU?

Blíži sa krásny sviatok. MEDZINÁRODNÝ DEŇ DETÍ. Preto symbolicky pripíjam na ich zdravie. Želám im rodičov, ktorí by sa k nim dokázali priblížiť do takej miery, aby vedeli rozvíjať ich potenciál a aby ich dokázali motivovať na ceste k cieľu. Rodičov, ktorí nechcú všetko urobiť za nich a obrať ich tak o pocit z dobre vykonanej práce a následne aj vlastného uznania za […]

Pokračovanie článku

Ego hryzie, láska rozpúšťa a priateľstvo a sloboda nám dávajú krídla

Ale ako rozlíšiť, kedy naše myšlienky ovplyvňuje ego a kedy duša? Po tom všetkom, čo som prežila, som z pohľadu obete pochopila, že ak je náš vnútorný hlas ovplyvnený negatívnymi myšlienkami, ktoré spôsobujú nepríjemné pocity, ide o ego. A ako hryzie? No tak, že sa trápime. Keď som sa zbavila svojich nepríjemných pocitov podľa návodu, ktorý som opísala v knihe […]

Pokračovanie článku

Naplnené ilúzie

🇨🇳 alebo Čína, časť druhá Vždy som si myslela, že ilúzia je iba klamná predstava o skutočnosti. V živote sa mi párkrát stalo, že sa mi pred očami rozplynuli ilúzie o človeku alebo o firme, v ktorej som pracovala a poriadne to bolelo. Keď ma syn pozval na celý október 2014 do Číny, myslela som si, že minimálne týždeň strávim v kláštore. V tichu, sama so sebou a […]

Pokračovanie článku
Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

17.04.2024 14:32

Využívanie nehnuteľností, pozemkov a ďalších priestorov v okolí kaštieľa sa môže stať predmetom súdneho sporu.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

ONLINE: Johnson: Toto nie je hra, Putin napadne Európu, ak mu to dovolíme. Biden podporuje jeho nový plán

ONLINE: Johnson: Toto nie je hra, Putin napadne Európu, ak mu to dovolíme. Biden podporuje jeho nový plán

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 23902x
Priemerná čítanosť článkov: 1593x

Autor blogu

Kategórie