Založ si blog

Masáž IT´S OK?

Keď som bola ešte v roku 2014 v Číne v Shanghai, zažila som úsmevnú príhodu. Syn ma pozval na masáž do luxusného centra v štvrti Pudong, hneď oproti slávnej Perlovej veži. Jeho si na masáž odviedla zrelá Číňanka a mňa mladý Číňanko. Nerozumela som mu ani malý prd. Preto som vôbec nechápala, prečo sa mám pred masážou obliecť – a to dokonca do nohavíc aj blúzy, keď som sa práve pred chvíľou vyzliekla. Napriek tomu som sa začala poslušne obliekať. Žiaľ, neúspešne. Predpísané oblečenie nebolo ušité na Slovenku. Číňanko sa znovu vzdialil a doniesol väčšie číslo. V ten večer som sa prezliekla trikrát. No stálo to za to! Masáž prebiehala cez oblečenie a končila bodovou masážou hlavy. V jej závere, keď som už bola celá príjemne uvoľnená, sa začal ten Číňanko hrať s mojimi vlasmi. Vytvoril z nich pramienky, začal ich jemne skrúcať, málinko ťahať a nakoniec hladiť. No, poviem vám úprimne, chcela som aby to nikdy neskončilo. Nakoniec sa predo mnou poklonil a so smiešnym prízvukom sa opýtal:

IT´S OK?

Jéééžiši, keby si  ty vedel, že to nebolo iba ok. Taký slastný pocit som ešte nikdy nezažila!  Veď sa nedá ani slovami opísať, pomyslela som si. No neprišlo mi na um nič lepšie ako poklona. Presne taká, akú mi vystrúhal on. Potom som sa poďakovala „XIE XIE“ (ďakujem po čínsky) a pridala som ich pozdrav „NIHAO“, ktorý sa mi veľmi páčil. Mladík sa spokojne usmial a vyprevadil ma k dverám.

Som presvedčená o tom, že Číňania sú ako stvorení práve na služby tohto typu. V masážnom centre nás už pri vstupe vítali s miernym úklonom a so zopnutými rukami a rovnako sa s nami rozlúčili. Cítila som sa ako kráľovná.

Ďakujem. (XIE XIE)

Viktória Sentpétery

DOJATIE je nádherná energia

09.12.2022

Pred pár dňami som bola na krste detskej rozprávkovej knižky. Bola to pre mňa krásna chvíľa a som vďačná svojej priateľke Katke, ktorá mňa aj môjho vydavateľa na túto akciu pozvala. Knižka „Dve vianočné tajomstvá“ z pera spisovateľky Zuzany Kubašákovej je poetická veršovaná rozprávka. Jednu som si kúpila aj keď som už „veľká“ a hneď večer [...]

Pán Sapatrí

30.11.2022

Už ste sa s ním stretli? Alebo ste ho niekde videli, či o ňom aspoň čítali? Ja sa s ním stretávam často. No len v komunikácii. Tak sa to udialo aj na besede v knižnici P. O. Hviezdoslava v Prešove. Dostala som otázku: „Aký je tvoj názor na to, ak ľudia vo svojom živote dodržujú isté pravidlá, podľa ktorých sa riadia a robia to iba preto, že sa to tak patrí?“ [...]

Dáte si lichôtku alebo kompliment?

12.10.2022

Ženy s nízkym sebavedomím (a verte, že ešte stále ich je nepreberné množstvo) nevedia prijímať komplimenty. Tu je situácia zo života: Neskoro večer tankujete benzín do svojho štvornohého miláčika. Muž pri pokladni vás s úsmevom osloví a povie: „To som nevedel, že tak neskoro večer tankujú také krásne dámy.“ Aká je vaša reakcia? Ten je ale dotieravý! Asi [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

viktoriasentpetery

Blog o zážitkoch z ciest, terapeutických sedeniach a emóciách. Cesta za poznaním seba samého.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24768x
Priemerná čítanosť článkov: 1651x

Autor blogu

Kategórie