Očakávania

15. júna 2022, viktoriasentpetery, zamyslenie

Niekedy dávno som poznala len jednu stranu očakávaní. Tú negatívnu, ktorá mi prinášala samé sklamania. Čakanie na lásku, čakanie na to, že sa nájde niekto, kto ma urobí šťastnou a splní všetky moje túžby. Očakávala som, že niekto prestane piť alebo nevhodne podnikať… Nič z toho sa nestalo.

Odpozorovala som, že očakávať niečo od druhého je dosť riskantné. V hre sú už dvaja. Ak nemajú rovnaké ciele, energia nie je sústredená na jednu vec. Namiesto toho, aby sa zdvojnásobila, neguje sa. Tí silnejší môžu svoj cieľ dosiahnuť, no je to pre nich energeticky náročné. Rozhodla som sa, že si svoje sny a ciele budem napĺňať sama. Podarilo sa mi to a tak som prišla na to, že očakávania majú aj svoju pozitívnu stranu. Z reálnych skutkov môžem očakávať reálne výsledky. Som rada, že sa mi podarilo zbaviť sa svojej naivity, z ktorej vyplývali moje nesprávne očakávania a vymeniť ju za skutky a reálne výsledky.

Navyše, dnes už nie som sama. Sme traja a spája nás spoločný cieľ. Je nádherné spolupracovať s kreatívnymi a inšpiratívnymi ľuďmi. Je to pre mňa nová skúsenosť. A keďže sa energia strojnásobila, môžem začať aj s plnením svojho celoživotného sna. Je ním chalúpka.

Prajem všetkým krásne leto. ♥Viktória

Foto: Adam Sentpétery (uverejnené s dovolením autora).