Ego hryzie, láska rozpúšťa a priateľstvo a sloboda nám dávajú krídla

25. mája 2022, viktoriasentpetery, zamyslenie

Ale ako rozlíšiť, kedy naše myšlienky ovplyvňuje ego a kedy duša?

Po tom všetkom, čo som prežila, som z pohľadu obete pochopila, že ak je náš vnútorný hlas ovplyvnený negatívnymi myšlienkami, ktoré spôsobujú nepríjemné pocity, ide o ego. A ako hryzie? No tak, že sa trápime. Keď som sa zbavila svojich nepríjemných pocitov podľa návodu, ktorý som opísala v knihe Volanie duše, moje nepríjemné myšlienky ma prestali otravovať. Ten výraz otravovať je veľmi príznačný, pretože už on sám nám naznačuje, že toto nám robí zle, že je to pre nás ako otrava z pokazeného jedla, len tento krát to prichádza z myšlienky. Hlas duše je stále príjemný a musím prízvukovať, že je príjemný dlhodobo. On nás povzbudzuje ako dobrá matka, bez výčitiek a bez negatívneho hodnotenia. Namiesto znásilňovania egom ponúka motiváciu, inšpiráciu a pozitívne zhodnotenie toho, čo sme dosiahli.

Keď som bola v koncoch, môj hlas duše povedal: „Obzri sa dozadu a pozri sa, čo všetko si už dokázala. To nie je málo! A keď chceš, môžeš dokázať ešte viac. Ak budeš konať v smere svojej duše, bude ti vesmír svojou energiou pomáhať.“

Viem, že je to téma, ktorá si vyžaduje viac priestoru. Berte prosím moje slová ako inšpiráciu a povzbudenie.

Foto by Tomas Sentpetery (uverejnené so súhlasom autora).